traducció - translate - traducción

28.8.12

EMBOLIC 2: EM NEGO A DECLARAR

Orígen de l'embolic:

http://boladevidre.blogspot.com.es/2012/08/mhe-fotut-en-un-embolic-greu-sadmeten.html

Abans que res vull agrair les persones que a través de la xarxa, sobretot de twitter, però també per correu-e, comentaris al post o per telèfon m'han fet arribar el seu suport i per damunt de tot el seu escalf.
S'agraeix i ajuda ja que no és agradable la situació i avui ho he pogut comprovar, tot i que no hi ha massa novetats.

En arribar a la comissaria dels mossos, l'advocada, per sort una dona, encara no havia arribat. Quan m'he identificat, la agent de finestreta de seguida m'ha reconegut.
- Ah! vostè és l'imputat per exhibicionisme...
Evidentment no és a la noia de recepció a qui li he d'explicar tota l'aventura. No m'he pogut estar de dir-li, però, que sí, que efectivament era jo tot i que es tractava d'una denúncia falsa.
Com que he hagut d'esperar una mica a la meva advocada hi ha hagut canvi de torn.
A la sala d'espera hi havia un parell de persones més.
Tot i tenir la finestra tancada, en el moment de fer l'intercanvi d'informació, no he pogut evitar sentir com la noia deia al seu company qui érem els i les que ens esperàvem.
- ... i aquell senyor està imputat per exhibicionisme i espera que arribi l'advocada.

Ja sóc, doncs, l'imputat per exhibicionisme! Per fi sóc alguna cosa clara i definida en aquesta vida. Si no fos tant greu l'acusació i respongués a una actitud execrable, sobretot per l'ús de nens petits, quasi seria per posar-m'ho al perfil. Però la veritat és que em fa sentir bastant malament, sobretot quan rebo les mirades de qui ho ha sentit. Què collons els he d'explicar? A més... qui m'assegura que no els sonaria a excusa.

M'adono que preferiria haver sentit, per exemple
- ... i aquell senyor està imputat per robar un banc.
O també em sentiria força còmode amb:
- ... i aquell senyor està imputat per haver clavat una plantofada a en Rajoy (o qui us sembli millor, doncs hi ha cua) m'entre li deia "tontín".
Almenys em sentiria una mica heroi.

En definitiva i pel que fa al cas.
Com que no vull col·laborar en una denúncia falsa, m'he negat a declarar i em sembla que tampoc ho faré davant el jutge.
Ara em disposo a redactar la denúncia. La meva. La que es correspondrà amb el que realment vaig viure dissabte passat  i que s'adjuntarà a l'expedient així que l'advocada la revisi.
Seguiré informant per qui vulgui al·lucinar de com van les coses.
Atentament
L'imputat per exhibicionisme.

La declaració on hi consta que sé llegir i escriure i que "VOL DECLARAR DAVANT SEU JUDICIAL"



Share/Bookmark