traducció - translate - traducción

30.6.10

GRÀCIES, RAÜL ROMEVA



Carta a las amigas y amigos de Espanya - Raül Romeva

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/171928

Gràcies Raül.
Et vaig conèixer a Sarajevo, quan representaves a la UNESCO.
Em vas fer molt bona impressió pel teu valor i claredat d'idees.
Més endavant, quan formaves part de Intermón Oxfam, en demanar-te informació de com desenvolupar un projecte, vaig descobrir - o potser més ben dit confirmar - la teva manera compromesa i progressista de veure el món.
Jo, més aviat llibertari i amb tendència a no confiar massa en la gestió política sense una càrrega d'idees al darrere, vaig sentir-me de nou vinculat a tu, en unes eleccions en les quals vaig descobrir que eres el candidat del partit que jo votava, ja et dic, com a mal menor.
Ara, de nou, m'adono que no només interpretes els fets de manera pràcticament idèntica a com passa pel meu barret, si no que manifestes i representes a la perfecció el procés que he seguit jo mateix i gran part de les amistats del meu voltant.
Vull agrair-te no només aquest escrit, que subscric fil per randa, si no tota la teva trajectòria com a representant de persones i idees, la teva coherència i respecte cap aquelles i aquelles que hem confiat en tu i el teu valor i audàcia per mantenir i evolucionar el teu discurs al ritme dels esdeveniments.
Per tot això, al marge de la simpatia personal, moltes gràcies

Quico Romeu

Share/Bookmark