traducció - translate - traducción

23.3.10

Què està passant?

Què està passant, eh?…
Què ens està passant? Per tot arreu s’exigeixen marques, resultats, actes sobre humans; cada dia s’inventa una nova virtut, un nou rècord. Estem convertint el mon en un lloc de supervivència... per a herois, només! Què ha passat? Per esbrinar si cal fugir avui mateix, o bé si es pot esperar a demà, fa falta una intel•ligència sobrehumana que, un parell de dècades enrera hauria bastat per a fer una obra immortal. Què ha passat?
Quin sentit té viure allunyant-nos de les coses que ens haurien hagut de fer feliços?… Amb qui fer què?… N’estic fart de ser virtuos per beneficiar els corruptes; de ser treballador fins a l’avorriment perquè fa falta organització; de ser valent; perquè els meus governants m’imposen les seves disputes!
N’estic fart de totes les virtuts.! Em nego a ser un heroi! Em nego a ser un heroi.
Potser diran que som uns somniadors, però no som els únics…

Share/Bookmark